Friday, February 4, 2011


3 Şubat 2011 akşamı ilk programı gerçekleşti blogumuzun. Karga Bar kabininde "başka evrende aktif" olduk.
Gelen gelmeyen herkese teşekkür etmek isterdim ama yalakalığın anlamı yok. Gelenlere teşekkür=)
Ayrıca awdio üzerinden programın dinlenebilir olması da gelemeyenlere yaradı, evde içmek ucuzdur.

Bana "e peki blogu birlikte yaptığınız yiğit nerde?" sorularına verdiğim cevaplarda kendimi aştım.
"bana çiçek almaya gitti", "nohut ıslatmaya gitti", "bir savaş çıkacakmış ve genel kurmayın yiğitin fikirini alması gerektiğinden programı yarıda bırakıp gitmek zorunda kaldı", ki ben en çok sonuncusunu söylerken keyif aldım.
Bu programı izmirde de yapın teklifleri gelmeye başladı.
Ünlü olduk yibim bak =)

Önümüzdeki günlerde tekrar görüşmek dileğiyle.

size bülent arınç ın mükemmel sözüyle veda etmek istedim;   hayat alkol ve sexten ibaret değildir.

veda ama elsiz

No comments:

Post a Comment

Search This Blog